Jag bakade Coffee walnut cupcakes hemma för ett tag sen -->Se här<-- och nu har jag bakat dem igen, fast på jobbet! Dessa godingar kan du alltså köpa på Café Magnifik :)


Lite personlig uppdatering:
Wow. Mycket händer just nu. Jag har sökt en utbildning till hösten igen, eftersom jag inte kom in på konditorkursen. Denna gången har jag sökt Ekobruk i Norrland, på distans. Jag bara älskar folkhögska så det skulle vara så himla mysigt. Något som är ännu roligare är att min pojkvän också har sökt samma linje, så vi kanske kommer gå tillsammans! Hur mysigt är inte det? :)
Kursen är 25% distans så jag kommer ha tid att jobba lite på cafét och fortsätta med min företagsidé.
De senaste dagarna har jag kommit en bit på väg när det gäller företaget. Jag har nämligen bestämt mig för ett namn! Withershins! Det betyder kort och gott, baklänges. Eller motsols. Fri tolkning ;)


Oops, märker att klockan är snart tolv och jag ska jobba imorgon, dags att sova. Gustaf är på medeltidsveckan (orättvist!) så jag får hela sängen för mig själv! Godnatt!

1 kommentarer

Natalie - Country music fan

15 Aug 2011 00:50

Vilken läcker blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram.

Kommentera

Publiceras ej