I maj föddes fyra små gullisar, som nu är hela 10 veckor gamla. Räddaren i nöden (jag) tog hand om dessa småttingar och nu är de inte så små längre! Om två veckor är det dags för dem att komma ut i stora vida världen, då är de leveransklara. Men två av dem har inte fått nåt hem än. Söker du en kattunge? Hör gärna av dig till mig. Du betalar bara för vaccinering och avmaskning som jag har gjort, 250kr sammanlagt. 
Det är en hona (svart med vita tecken) och en Hane (svart). De vill väldigt gärna ha ett hem!

 
Beppe, hanen, är gosigast i hela världen. Han vill vara uppe i soffan och gosa, i knät helst. Han är lat och välnärd :) Kommer bli en underbar familjekatt. Han är modig och vill gärna komma fram och hälsa på nya människor, och tuggar på deras tår.

Shiva, honan, är busigaste av dem alla. Hon brottas med alla leksaker och gärna med brorsorna också. Mot människor är hon däremot gullig och lite försiktig. Hon är minst och har ett petit utseende och är så söt att man smälter. Ligga på rygg i knät och bli killad på magen är mysigt tycker hon :) Hon kommer bli en utmärkt jägare misstänker jag, för alla leksaker ska döden dö, och en gång när mamma katt tog med en mus in så var shiva först med att "fånga" den döda musen ^^.
 
Är du eller vet du nån som skulle vara sugen på en kattunge, hör gärna av er. Endast seriösa svar, min katter ska INTE bli ormmat utan familjemedlemmar. 

1 kommentarer

Sara

05 Aug 2012 12:45

åh. hade jag bott i ett mer djurvänligt hem hade jag gärna köpt en!

Kommentera

Publiceras ej