Nu händer det en massa nytt. Ny bloggdesign (under konstruktion) och för en månad sen flyttade vi in i vår nya lägenhet. 

Det var inte så att vi inte gillade huset, men det låg trots allt 4 mil från Visby och bussarna gick otroligt sällan, vilket resulterade i att vi kom upp i ungefär samma månadskostnad som om vi skulle bo i Visby, så då hittade vi en lägenhet mitt schmäck i innerstan. 

Mer bortskämd med läge och lägenhet kan man nog inte vara. Den
 
är jättefin. Hur mysigt som helst. Tyvärr får vi bara bo här på vinterhalvåret, de hyr alltså ut till sommargäster på somrarna. Det som är bra med det är att lägenheten är grundmöblerad, vi behövde alltså köpa massa möbler och kastruller och sånt. Fast jag hade ju ett helt kök som jag samlat på mig sen jag var 15... Så nu är vi väldigt välutrustade i köket ;)

Här är köket och köksön. Vi har inte inrett riktigt som vi vill ha det än utan det gör vi allteftersom vi hittar saker på loppis, det är för dyrt att köpa nya saker.

Hallen och lilltrappan ner till sovrummet.

Köket/vardagsrummet/Gustafs röriga studio
Vi hatar dessa gardiner så de ska bytas så snart vi får råd :)
Sovrummet får ni se när jag satt upp en tavla och fixat lite förvaringsutrymmen!
 

Kommentera

Publiceras ej