På söndagen sprang jag och Gustaf till hamnen för att han skulle hinna med en färja så att han kunde ta bussen hem, vi liftade till och med sista biten, men vi var 20 sek sena så färjan åkte utan oss. "Jaja" tänkte vi, det är bara boka om swebusen till en senare buss. Jo tjena. Inte gick det några fler bussar inte. Så han fick stanna en dag till :) Inte för att jag klagar. Så då gick vi en långpromenad hem i sakta mak och skrek vårskrik i skogen och fotade fina prylar på vägen hem. Ni ska få se lite.

Gustaf framför brahekyrkan.



Brahekyrans klocktorn?

Gustaf hittade en frusen damm/pöl som han moonwalkade på.


På vägen tillbaka stannade vi på coop och köpte paj och glass, som vi sen smockade i oss till Solsidan med mina gulliga roomies och David. Nu har Gustaf åkt hem och det är lite ensamt utan honom, men jag får träffa honom om 2 veckor igen då jag kommer hem för sportlov :) Efter det åker jag till England!

Kommentera

Publiceras ej