Idag bakades det också cupcakes, här får ni se lite bilder som jag tog!
Det blev vanlijcupcakes med cream cheesefrosting med en liten twist! Jag hade nämligen fil istället för mjölk när jag gjorde dem. Tog fil med smak av smultron, vinbär och jordgubb och det blev supergott. Kan inte säga att jag sådär konkret kan säga att det blev så stor skillnad jämfört med att ha mjölk men det kanske hade nått att göra med att jag hade lättfil... jag vet inte. Gott blev det iallafall! Körde på blått/rosa tema och passade på att testa mina julklappar; cupcakesträdet och de fina formarna. Färgade sockret som jag har uppepå cupcakesen har jag köpt i usa.







(Här ser man även världens bästa kissekatt i bakgrunden)

13 kommentarer

Sofia

05 Jan 2010 19:55

Vad fina de blev! :)

Magdalena

05 Jan 2010 22:17

Åh, så gott!



Jag ska göra ett första försök imorgon tänkte jag. Börjar lätt! Hihi

Emma

05 Jan 2010 22:56

Mums vad goda de ser ut! :) Och så himla söta o gulliga!

Leila

06 Jan 2010 16:07

Hej tjejen =)



Åhh vilka ljuvliga cupcakes :) De ser verkligen såå smarriga ut!

Bilderna är också så underbart fina, du måste verkligen vara toppenduktig på att fotografera :D



Har du gjort någe kul idag?



Kram Leila

malinhe - en blogg fylld med text & bilder!

09 Jan 2010 23:20

Hejsan, skulle bara tippsa om en fototävling jag anordnar i sammarbete med www.fotofyndet.se! Priset är en pop-up flash diffuser, vit och för att läsa mer om tävlingen kan du klicka här:

http://malinhee.blogg.se/2010/january/fototavling-2.html#comment



Du behöver såklart inte vara med, men det skulle uppskattas! :D

åsa - hello sugar!

10 Jan 2010 11:31

åhh vilka underbara cupcakes du bakat! och det är ju så fint med cupcakesträd!!



jag använder tyll nr 827 av Ateco för det mesta. Wilton 1M är mycket mindre men den funkar också. Jag använder den främst till minicupcakes.



Kram!

Emma-F O T O B L O G G

23 Jan 2010 16:04

Fin blogg!=)

Emma-F O T O B L O G G

23 Jan 2010 16:12

Tack!=D

Görs?=)

Emma-F O T O B L O G G

23 Jan 2010 17:14

Okej,vad kul!<3

Jag redigera bilder!(=

Pernilla

27 Jan 2010 12:50

Duktig du är ! ser riktigt smarrigt ut :)

D A H L È N

02 Feb 2010 11:46

gud så underbara bilder och cupcakes!

Ellen

03 Feb 2010 16:21

Åh, de ser himla goda ut! :)

Angelina

17 Mar 2010 11:08

Jag igen! Går det att göra cupcakes örhängen som ser exakt som dessa? (den blåa) :)

Kommentera

Publiceras ej