Ni vet hur mycket jag älskar cupcakes. Grejen är bara att jag är inte den flitigaste cupcakeätaren om jag ska vara helt ärlig. De är så mäktiga! Jag föredrar en geggig kaka med gott om kolasås, typ. Men här, gott folk, har ni den godaste jäkla cupcaken i hela vida världen. Tänk er en mumsig saftig kaka med en touch av kaffesmak, fylld med hackade valnötter, och till frosting en smörig kaffekräm, åh! Det enda som kunde göra det här bättre vore om man gjorde en amarettosirap och drizzlade över kakan. Pure bliss.
En kombination som slår det mesta.
Och eftersom jag är världens bästa dotter (och inte äter socker för tillfället, fast jag smakade en halv...) så fick mamma ta med sig dessa godingar till jobbet. Folk gillar mig. Jag bakar och alla jag känner äter. Bra deal tycker jag.

3 kommentarer

JE Ögonblick & Känsla

16 Jun 2011 09:43

Fantastiska cupcakes! Och fina bilder!

Linnea

27 Aug 2011 17:00

Finns det inget recept på dessa som du kan lägga upp?

Marie

17 Sep 2012 15:08

åååh du duktiga människa! Är sjuk idag och önskar så hårt att det gick att beställa dessa med express taxi omgående. Allt som finns här ser så gott ut :)

Kommentera

Publiceras ej