Den här mossan ser nästan ut som ett korallrev med en blåton tillagd i photoshop!



Nästan alla ekar i naturreservatet hade ett sånt här band om sig. Bra tycker jag! Bevara våra fina gamla ekar.

Kan ni gissa vad detta vackra ruffet är för något?


Gustaf skulle fota mig, och så kom en jättegäsp. 

Apropå att vara trött, just nu kan jag knappt hålla ögonen öppna. Jag har vart uppe sen halv 5 hela den här veckan. Jag står nämligen i tråget i skolan, vilket innebär att jag väger upp degar, och då måste vi vara där före alla andra. Mycket tröttsamt men lärorikt. Men jag längtar tills det blir helg imorgon.
Gustaf åker bort på lajv hela helgen så jag ska passa på att baka lite tårtbottnar och kanske modellera lite rosor. Det ska även hinnas med att göra lite dreads, limma lite på några träramar och såklart lata sig lite, det är ju faktiskt helg. 

Vad ska ni göra i helgen?

4 kommentarer

Emelie

15 Oct 2011 20:11

vilka fina bilder :)

olivia-drömmen mot att bli fotograf

15 Oct 2011 22:30

gud vad härliga bilder :D

kramis♥

Carro

16 Oct 2011 13:36

Jättefina bilder! Gillar speciellt de med dropparna:)

Anna

24 Oct 2011 16:20

Fina bilder!

Kommentera

Publiceras ej