Häromdagen var jag och min underbara Gustaf ute och tog en autumn stroll så att säga. Jag flyttade ju för ca en månad sen och en bit ifrån där jag bor nu finns ett naturreservat, och det var vi ju tvugna att kolla in, skogsmullar som vi är. Det var underbart fint och höstigt. Jag gjorde två varianter på redigering på dessa bilder, men eftersom de var så olika så tyckte jag inte de platsade i samma inlägg, så resten kommer upp sen. 

Apropå bilder och redigeringar, det var fasligt länge sen det kom upp nåt som inte hade med tårtor att göra här på bloggen, det här ska ju vara en fotoblogg i första hand! Jag ber om ursäkt till alla fotonördar som följer bloggen, jag ska bättra mig! På söndag ska jag fota med en kompis så då kanske det blir lite porträttbilder äntligen. Håll utkik!

1 kommentarer

Madde

14 Oct 2011 10:38

Vad vackert!

Kommentera

Publiceras ej