Ja nu ni, blir det andra bullar. Eller, liksom inga bullar, utan bilder från en fotosession! Jag har inte så många nämda längre, vilket är tråkigt! Men så kom min kompis Meggan på att hon ville fotas näck! "Näck!?" tänkte jag, det var nåt nytt. Bloggen som oftast fylls med kakor ska nu fyllas med lite tuttar. Eller ja, jag sparar nog de värsta bilderna på min dator och lägger upp de som är lite skötsammare. Tur att Meggan är så... naturistisk och går med på att bilderna läggs upp :) (hon hade för övrigt inget emot ifall jag la upp de värre bilderna också men jag känner att det kanske inte platsar sig i just den här bloggen) 

Bilderna blev iallafall väldigt fina tycker jag, Meggan är så fotogenisk. Det är bara fota, hon gör resten. Super!

1 kommentarer

Marcela

09 Aug 2012 14:13

fantastiska foton! Gillar dem verkligen, och känslan och färgerna är underbara.

Kommentera

Publiceras ej