Puh! Den här helgen har vart jobbig minst sagt! Jag har haft tre tårtor! Två studenttårtor (kommer i ett senare inlägg) och denna bröllopstårta! Min allra första trevåningstårta! Även första gången jag spritsar på en riktig tårta tidigare, har bara testat det på dummy förut. Tycker den blev cool! Har inte sett nån använda rosblad som border förut så där var vi lite fiffiga, brudparet och jag.
Själva tårtan var chokladbottnar, hallonmousse och jordgubbsmousse, en lite otippad blandning tyckte vissa, men brudparets önskan är min lag! den är sen täckt med marsipan och kristyr :)

Titta och njut!

6 kommentarer

Sessan

11 Jun 2012 08:26

Men så vacker, en sådan tårta skulle jag vilja ha när jag gifter mig.

Sabina

11 Jun 2012 14:18

Superfin :D

Linn

11 Jun 2012 15:03

Häftigt!

Carro

13 Jun 2012 01:09

Men shit va snyggt! jag jobbar mycket på bröllop och tyvärr är tårtorna ofta en besvikelse. Men den här, särklass bästa!

Linnsan

13 Jun 2012 20:48

WOW! Vilken otroligt vacker tårta, du är verkligen en talang!

Matilda

15 Jun 2012 00:19

Den var både otroligt god och otroligt fin! Alla gästerna var otroligt imponerade!

Svar: Åh vad glad jag blir, jag blev också jättenöjd :)
Krafla

Kommentera

Publiceras ej