Här kommer ett sånt där "förlåt att jag inte bloggat på ett tag"inlägg. Ja förlåt. Skola etc ja ni förstår.

Jag har bakat lite grejer sen sist men inget superintressant, lite tårtor till caféts tårtkatalog som ni kommer få se när den är klar, och några tårtor till kommunens utflykt för några gamlingar, som jag inte hunnit fixa bilderna på än. Tydligen var de uppskattade och alla gamlingar blev helt lyriska, då blir man glad!

Annars har jag bara försökt att slappna av eftersom jag vart på väg att braka ihop av stress, det är liksom sån jag är. Stressad jämt. Så tex. i fredags var jag ledig efter skolan så jag och gustaf lagade lite gratinerad löksoppa, badade skumbad och lyssnade på jazz och sånt mysigt. Sånt behöver jag. Just ja, jag fick en massage också. snacka om lyx.

För att fortsätta skryta om vilken galet najs boyfriend jag har så föreslog han att vi skulle basta och göra ansiktsmask på varandra ikväll, haha! Hur najs är inte det. Inte många pojkvänner som skulle föreslå det inte!

Så, jag ska försöka återkomma till er så snart jag bakar nåt. Troligtvist redan imorgon då jag ska baka en limpa bröd för att tacka min granne för hjälpen med att hyvla min blivande sänggavel (just ja, ni ska få se det projektet också!) och lite bullar, för att jag vill liksom. Så det så. De bullarna ska min kära klass få tror jag. För att de är så gulliga.

Hoppas ni gillade denna udda inblick i min vardag, inte ofta jag delar så mycket personligt här, hör gärna av er och tala om ifall det uppskattas :P

Förresten så sköt min blogghistorik i höjden idag, ni som hittat hit idag, hur hamnade ni här? alltid kul att veta.

Kram på er!

1 kommentarer

Mary

18 Oct 2012 19:08

Du får blogga hur ofta eller hur lite du vill, så länge du fortsätter ;)

Kommentera

Publiceras ej